czwartek, 4 czerwca 2015

Wstęp



Witam!
Oto blog, w którym będę pisać krótkie opowiadania. Główną przyczyną jego powstania było napisane przeze mnie opowiadanie, które bardzo przypadło do gustu moim nauczycielkom. Ponadto zainspirował mnie do tego jeden blog.
Tak, więc postanowiłam utworzyć tego bloga (to nic, że praktycznie nie mam czasu). Mam nadzieję , że przypadnie Wam do gustu.
PS Nie mam pojęcia jak często będę dodawać posty. To okaże się w praniu xD Raczej nie będą się ukazywać się zbyt często, ale postaram się to wynagrodzić ich długością.
Pozdrawiam i życzę miłego czytania.

1 komentarz:

  1. Po pierwsze: dziękuję Ci kochana z całego serca za przecudowny komentarz u mnie! :)) :** ♥ Przepraszam, ale z braku czasu odpowiem na niego dopiero jutro...

    Przechodząc do rzeczy - wręcz nie mogę się doczekać prologu! :)) Niezawodna intuicja podpowiada mi, że to będzie genialne! Przecież skoro spodobało się wymagającym nauczycielką, nie może być inaczej! :D ^^
    Co do częstotliwości wpisów, rozumiem, że różnie bywa... Mam jednak nadzieję, iż podczas wakacji znajdziesz więcej wolnego czasu! ;)) ^^

    Życzę Ci kochana lawiny weny! :** :)) *.*

    Pozdrawiam serdecznie oraz ściskam ze wszystkich sił! ♥

    OdpowiedzUsuń